Search
Close this search box.
Pitanja / Odgovori

Pogledajte šta često dobijamo kao pitanje

U našim centrima organizujemo više formi kurseva. U toku školske godine, organizujemo dva polugodišnja ciklusa, koji se poklapaju i sa polugodištima u državnim školama. Jesenji ciklus počinje polovinom septembra i završava se krajem januara, a prolećni ciklus počinje krajem februara ili početkom marta i završava se krajem juna. Naša škola organizuje kurseve i tokom letnjeg raspusta, jedan ciklus u julu i jedan u avgustu i tada je fond časova manji nego tokom polugodišnjih ciklusa, a sami časovi se održavaju više puta nedeljno.
Svi naši programi, tokom polugodišnjih ciklusa, se održavaju jednom nedeljno u isto vreme, dakle u terminu koji odaberete na početku ciklusa. Termini za sve naše kurseve traju po 90 minuta (2 x 45 minuta sa pauzom između), osim termina kursa za predškolce koji traje 60 minuta.

Kursevi u Beogradu će u prolećnom ciklusu 2024. godine koštati 5.600 dinara mesečno, odnosno 4.200 dinara za predškolce i takvih rata ima 5 ukupno.

*Cene u našim drugim centrima možete saznati pozivom na neki od telefona iz sekcije lokacije.

Svi naši programi su podeljeni po uzrastima i prema tome se treba voditi pri upisu, kao i želji deteta, naravno. Većina kurseva su takozvani „ulazni programi“, odnosno programi na koje se mogu upisati deca bez ikakvog predznanja. Kursevi koji nisu ulazni su Scratch 2, Robotika 2, AppInventor 2 i Unity: Pravljenje 3D video igara.
Naravno i to je ono što nam je jako važno. Naš centar ima politiku da roditelji dobijaju periodične izveštaje, 2 ili 3 puta tokom pohađanja kursa, u kojima se ponaosob za svako dete nastavnik izjasni o napretku, rađenju domaćih zadataka, odnosu deteta prema nastavi, nastavniku, ostalim drugarima iz grupe kao i potencijalnim problemima u praćenju nastave. Komentari naših nastavnika su konstruktivni, uvek se trudimo da ponudimo rešenje za date situacije, a sve u najboljem interesu naših klikeraša.
Tokom 7 godina postojanja, imali smo prilike da radimo sa različitim tipovima dece koja drugačije reaguju na pojedine situacije. Ukoliko naši predavači ili roditelji to primete, mogu potražiti savet i pomoć našeg školskog pedagoga, Irene Jovanović, koja je i sama predavač u našem centru, a po struci je pedagog sa dugogodišnjim iskustvom u toj oblasti.
Naši centri pre svakog upisa organizuju niz besplatnih radionica koje upravo služe tome da se deca upoznaju sa gradivom koje ih očekuje, atmosferom na časovima, nastavnicima i ambijentom. Ukoliko zakasnite da se prijavite na pomenute radionice, uvek ćemo probati da organizuejmo da detetu prvi čas odabranog kursa zapravo bude probni, nakon čega možete odlučiti o nastavku pohađanja nastave. Našim klikerašima, vama kao roditeljima i nama kao školi nije u interesu da deca pohađaju nešto što ih ne zanima i uvek ćemo posavetovati da se ili sačeka ili promeni program kako ne bismo stvorili odbojnost prema materiji koju želimo da im prenesmo.
U ovom sličaju ćemo dogovoriti termin(e) za nadoknadu propupštenog gradiva kako bi se dete što lakše uklopilo u neku od postojećih grupa. Priključivanje grupama je moguće najkasnije na 5. času, jer nam je jako važno da polaznik kvalitetno isprati program za koji se prijavio. U suprotnom, savetujemo da je bolje sačekati naredni ciklus i krenuti ispočetka.
Sve naše kurseve prati besplatna literatura koju smo pažljivo osmislili upravo za odabrani program. Pomenuti materijali se stalno unapređuju, o čemu brine naš koordinator za nastavu, kao i na destine predavača koji u svakom momentu mogu dati sugestiju ili primedbu na neki od materijla koje koristimo u nastavi. Kursevi Programiranje za predškolce i Početno programiranje nemaju literaturu iz razloga što ih pohađaju deca koja još nisu u potpunosti savladala čitanje.
Ono što izdvaja našu školu od drugih je rad u malim grupama od 3 do 8, a u proseku oko 5 polaznika, dok na online časovima je maksimalano 6 učenika. Praksa nam je pokazala da je ovo najbolji način da se savkom detetu posveti maksimalna pažnja i ostvari individualni pristup, radi postizanja željenih rezultata iza kojih možemo da stanemo i mi kao škola i naši predavači lično. Ovakav pristup ima i jednu manu, a to je da se deca teško odvoje od svojih predavača kada za to dođe vreme ☹
Ovo je još jedna stvar koja nas izdvaja od drugih škola i na koju smo ponosni, a to je da deca i između časova imaju zadatke koje dobijaju da vežbaju i koji su direktno vezani za gradivo koje se obrađuje. Čak i kada su duže pauze u nastavi, tačnije raspusti u školi, deci šaljemo materijale koji služe da se podsete pređenog gradiva i ostanu „u formi“ za nastavak časova.

U tom slučaju na raspolaganju vam je nekoliko opcija:

  1. Ako je dete samo fizički sprečeno da dođe na svoj termin, može se priključiti putem Zoom-a svojoj grupi i tako ispratiti taj čas. *Zbog specifičnosti programa, ova opcija nije izvodljiva u slučaju kursa Programiranje za predškolce, kao i na pojedinim časovima kurseva Početno programiranje, 3D štampa i modelovanje, Elektronika, Robotika 1 i 2.
  2. Slušanje propuštenog časa u nekom drugom terminu sa grupom koja prati isti taj čas, ukoliko takva grupa postoji, bez novčane nadoknade.
  3. Slanje materijala sa propuštenog časa uz pisano objašnjenje, bez novčane naknade. *Zbog specifičnosti programa, ova opcija nije izvodljiva u slučaju kurseva Robotika 1 i 2, Elektronika, Programiranje za predškolce, Početno programiranje i 3D štampa i modelovanje.
  4. Plaćena individualna nadoknada koja se plaća 1000 dinara i koja traje 75 minuta, a za predškolce 60 minuta. U ovom formatu deca u učionici, ili po dogovoru online, prelaze sa nastavnikom propušteno gradivo.
Praksa nam je pokazala da zaista ima dece koja su talentovana za programiranje i usvajanje ovakvog gradiva. Ukoliko nastavnik prepozna takvo dete, prema pravilniku naše škole, dužan je da o tome obavesti koordinatora za nastavu i u dogovoru sa samim detetom i roditeljima se polaznik prebacuje na kurs koji je inicijalno namenjen starijoj uzrasnoj grupi. Uvek ćemo doneti odluku koja je u najboljem interesu deteta kako bi bilo motivisano za rad, koristilo svoje potencijale i napredovalo što je više moguće, jer je to, na kraju krajeva, i najbolja preporuka za našu školu.
Od osnivanja naše škole 2015. smatrali smo da svako dete treba da dobije šansu da se makar zainteresuje za programiranje i iz tog razloga ulazni testovi ne postoje. Roditelji biraju kurs na osnovu uzrasta deteta, za neke uzraste postoji samo jedna opcija, za neke više, ali u tim situacijama će vam uvek pomoći neko od naših kolega i predložiti koji je najbolji izbor. Takođe je važno da pre prijave popričate sa detetom i probate da saznate, ako je više programa u ponudi za njegov uzrast, šta je to što njemu zvuči najinteresantnije. Na kraju krajeva, tu su uvek i naše promo radionice, pa deca mogu doći na jedan ili više različitih probnih časova kako biste se najlakše opredelili koji je pravi program.
Osim predškolaca, koje zbog uzrasta još ne izlažemo javnom nastupu, na svim ostalim programima nakon poslednjeg nastavnog časa, održava se još jedan termin na kojem deca prezentuju svoje završne projekte pred ostatkom grupe i roditeljima. To je prilika da u 5 -10 minuta pokažu deo stečenog znanja sa kursa kao i da se na jedan lep način zaokruži program koji su pohađali. Nakon toga, dodeljuju im se diplome koje potvrđuju da su stekli znanje iz odabranog kursa. Na prezentacijama svi prisutni mogu čuti koje su opcije za nastavak školovanja u Kliker-u, kao i da postave pitanja u vezi sa završenim kursom ili nekim narednim.
Nakon svakog kursa, u skladu sa trenutnim uzrastom deteta, u našoj školi ćete imati opciju za nastavak. Već sada imamo polaznike koji su krenuli u Kliker kao predškolci, a sada su V ili VI razred i kodiraju u Python-u ili C#-u. U odabiru kursa za nastavak uvek možete računati na savet predavača koji je detetu predavao na završenom kursu ili nekoga iz našeg organizacionog tima.
Naš tim se sastoji od mladih IT stručnjaka, pedagoga, inženjera koji su prošli temeljnu obuku sa svojim mentorima kako bi po proverenim metodama mogli da kvalitetno podučavaju naše klikeraše. Volimo da se pohvalimo da su naši bivši predavači već sad i senior programeri u domaćim firmama, vođe razvoja u firmama u inostranstvu, tim lideri u multinacionalnim kompanijama… Izuzetno nam je važno da deca u svojim nastavnicima u Klikeru imaju uzore i nekoga ko će im na pravi način preneti ljubav prema potencijalnom budućem zanimanju.

Niste pronašli odgovor, pišite nam